
چقدر دلم میخواهد نامه بنویسم
تمبر و پاکت هم هست
و یک عالمه حرف
کاش کسی جایی منتطرم بود...


لابه لای رویاهایم قدم می زنی …
چه غم انگیز است
تمام سهم من از “تو”…
فقط خیال ست و رویا
کلبه ی تنهایی من ...ما را در سایت کلبه ی تنهایی من دنبال میکنید
برچسب: نویسنده: بازدید: 88
درد یعنــــےبمـــــونــــــــےب کلبه ی تنهایی من ...ما را در سایت کلبه ی تنهایی من دنبال میکنید
برچسب: نویسنده: بازدید: 64

همه میگن عاشق شدی رفت
اره
تا عاشق شدم رفت
ما را در سایت کلبه ی تنهایی من دنبال میکنید
برچسب: رفت, نویسنده: بازدید: 67


اِنقـد بہ فڪر
رنگي ڪردن
دنیاش بودم
ڪہ نـفـهـمــیـدم
دُنیای خودم سیـاه شد...
ما را در سایت کلبه ی تنهایی من دنبال میکنید
برچسب: سخته, نویسنده: بازدید: 87