کلبه ی تنهایی من
متن مرتبط با «دوسش» در سایت کلبه ی تنهایی من نوشته شده است
دوسش دارم...
خیلی سخته....که بهت بگه دوست دارم ، اماxa0بعداً متوجه بشی حرفشیه (( ن )) کم داشته ......
ادامه مطلب
جدیدترین مطالب منتشر شده
رویا...
لعنت...
دلم میخواهد...
رفت...
سخته...
بدون تو...
خدایا...
چقدر احمقانس...
خیلی سخته...
اون رفت...