خیلی سخته....که بهت بگه دوست دارم ، اما بعداً متوجه بشی حرفشیه (( ن )) کم داشته ...
ما را در سایت کلبه ی تنهایی من دنبال میکنید
برچسب: دوسش,دارم, نویسنده: بازدید: 61 تاريخ: شنبه 28 مرداد 1396 ساعت: 1:28